mA til et katoderør ??

Hejsa Alle

Er der nogle der ved hvad et koldt katoderør på 10cm bruger af mA ?
Jeg skal ha drevet 4stk, men skal finde ud af hvilken 230V->12V trafo jeg
skal købe, den må maks være være 3cm i højden.. kan det lade sig gøre ? noge
ideer ??

Mvh
Morten

Re: mA til et katoderør ??

jow der er små forsyninger med til rørene, det er dem der skal ha 12v ;o)

Mvh
Morten

Re: mA til et katoderør ??

Ikke nemt hvis man ikke har et amperimeter :o/

Mvh
Morten

Re: mA til et katoderør ??
bruger...
100kr og

Vil skyde på forbruget ligger i omegnen 100-150 mA. Jeg har et
rør og forsyning fra en skrottet scanner, godt 20cm langt, og det
bruger ca. 300mA. En 1A trafo kan nok 'slæbe' de 4 små rør.

--
Ulrik Smed,
Denmark, Aarhus

Site Timeline