Mønt / Seddel Automat Modul

Jeg ville høre om der her i gruppen er nogen der keder et sted hvor man kan
få en form for møntautomat modul der kan tage mønter og sedler, kunne
registrere hvad det er og sende informationen ud serielt eller lignende,
ihverfald bare så jeg kan registrere det på en computer hvad der er puttet i
og registrere det i en database. Softwaren dertil laver jeg selv.

.

Jeg synes jeg har søgt godt på nettet, men finder kun færdige maskiner til
det. Og jeg har kun brug for selve modulet der aflæser og opbevare pengene
til et projekt til et sol center.

Så håber der er nogen her der kender lidt til hvad der findes af muligheder
der og hvilke firmaer der laver sådanne ting.

På forhånd tak

Re: Mønt / Seddel Automat Modul

A la http://www.happcontrols.com/coindoors/40028301.htm
eller http://en.netkiosk.pt/coin_acceptor/ ?

Google på "kiosk coin", det giver da mange gode hits.

/Bo.

Re: Mønt / Seddel Automat Modul
Ja problemet er så bare det skal være til danske mønter og sedler. Det er
der ikke lige nogle af dem jeg her finder der er.
Enten alt i et modul eller 2 forskellige moduler.

Re: Mønt / Seddel Automat Modul

Den kan da bringes til at acceptere danske mønter.
Den skal bare programmeres, eller lære det!

Vær i øvrigt opmærksom på at seddellæsere er temmelig sarte,
de går i stykker for et godt ord.

/Bo.

Re: Mønt / Seddel Automat Modul
On Fri, 9 Nov 2007 11:24:44 +0100, "Kim M Jørgensen"

Prøv JK Automater i Thisted.
www.jkautomater.dk

Mvh Allan

Re: Mønt / Seddel Automat Modul

Hvad med dette firma som ligger i Odense?
http://www.montsystem.dk /
MVH
Niels Peter

Site Timeline