lysnet-støjfilter

Mit varmelegme til akvariet frembringer støj når det tænder/slukker og det
giver nogle hvide striber på mit TV, er der nogen som kender til et billig
filter eller ved hvor man kan finde et diagram over sådan et filter?

Mvh Lasse

Re: lysnet-støjfilter

Hej Lasse

Brinck har et byggesæt til netop det formål, jeg skal lige se om jeg kan
finde diagrammet, ellers koster det kun omkring 100.- med print og
komponenter og det hele...

/J

Re: lysnet-støjfilter

Enig !

Forresten et hurtigt svar du har leveret ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Er det Radio / TV interferens filter du tænker på?

Det ville alligevel være rart at kun sætte et filter direkte på mit
varmelegme så støjen ik genere andre el apparater jeg har.

Mvh Lasse

Re: lysnet-støjfilter

Nej det hedder 'netstøjfilter' og er en tingest man sætter i serie med 240V
forsyningen til de ting man ikke ønsker skal plages af netstøj, jeg har godt
nok ikke haft held til at støve diagrammet op. Men som sagt, de koster ikke
noget, jeg har gode erfaringer med det, selvom det siges de ikke virker.

/J

Site Timeline