Lyse striber (jailbars) på monitor...

Ja lige som man troede fejlen var fikset, så har jeg nu lodrette lyse
striber på monitoren, så kaldte jailbars, de tips jeg har fundet om at
skifte et par lytter, er allerede gjort (alle er skiftet), så jeg er lidt på
bar bund - hvor i kassen skal jeg søge (hantarex polo)...

vh.

Anders

Re: Lyse striber (jailbars) på monitor...
Ja .. suk... havde glemt der på justerings printet sidder en jumper der
hedder video test, som jeg havde prøvet og ikke fået sat tilbage, og det
hjalp en del på problemet....

Site Timeline