Lysdæmper problemer LK touch 180CR

Min lysdE6%mper i stuen er begyndt at opfF8%rer sig underligt. Den sidder
foran 4 lamper med elektronisk trafo. Det der sker er at nE5%r jeg
tE6%nder lyset et andet sted i lejligheden, som er tilsluttet samme
lysgruppe dE6%mper lyset i stuen til ca halv styrke. Hvordan kan det
vE6%re. Den har fungeret uden problemer i et E5%r.

ps.
det lys jeg tE6%nder som forE5%rsager problemet er lysstofsrF8%r......af de=
alm type.

Pft

Re: Lysdæmper problemer LK touch 180CR

Er lysstofrF8%ret sat op fornylig og fejlen fF8%rst opstE5%et derefter?

/Jan Rasmussen

Re: Lysdæmper problemer LK touch 180CR
Nej, lysdE6%mper er opsat efter armatur. har samme dE6%mper i sovevE6%relse=
,
som ligeledes er koblet pE5% samme lysgruppe. her er problemet det samme
tE6%nker at  startstrF8%mmen pE5% armatur forE5%sager et spE6%ndingsdyk d=
E6%mperne
ikke kan lide?. hvorfor det sE5% fF8%rst sker efter 1,5 E5%rs velfungerende
installation, ved jeg ikke? det underlige er bare at pE5% mit
badevE6%relse har jeg 3x 50W spots siddende. nE5%r de tE6%nder sker der ikk=
noget, kan det vE6%re elektronikken fra lysrF8%rsarmaturet der driller
elektronikken i lysdE6%mperen?

Site Timeline