Lysdæmper

Jeg søger en 220 volt, 2 A lysdæmper der kan fjernstyres med 0-10 volt,
4-20ma  eller lignende.

Kan nogen hjælpe med et fabrikat eller type.

Venligst

Benny

Re: Lysdæmper

"Benny" > skrev >
http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/showproduct.asp?PRO_ID94%776

Re: Lysdæmper

hej Benny.

Jeg tror du skulle prF8%ve at kikke pE5% LK program til IHC. Der er en
rE6%kke dE6%mpere som kan styres med et 1-10 v output.
De er beregenet til mellem 600 og 1000 W sE5% vidt jeg husker findes de
bE5%de som forkant og bagkantsstyring

Anders

Site Timeline