Lys i tastatur støjer

Købte et computer-tastatur med lys i tasterne.
Men når jeg slår lyset til, piver det fra tastaturet.
Er det mon noget man kan forbedre (fjerne)?

mvh
Thomsen

Re: Lys i tastatur støjer

Tjae.. sikkert et inverter der summer... fastgør spolen der summer med lak..
varmebestanigt ikke ledene lim eller lign....

det kunne være en løsning måske.... en anden kunne være at købe en lampe,
det vil om alt andet dine øjne have bedre af

Kasper

Re: Lys i tastatur støjer

Eller lære det at kende så man kan skrive på det i blinde.

Mvh Max

Re: Lys i tastatur støjer

Tak for tippene....og lyset i tasterne er rigtig nok ikke det bedste
arbejdslys.
Benyttes kun når jeg en gang imellem leger rumkaptajn.:-)

mvh
Thomsen

Site Timeline