Lygtehuse

Jeg er på udkik efter nogle små kompakte lygtehuse uden indhold.. husene
skal være med hvidt glas.. nogle der kender nogle steder hvor man kan finde
sådan noget??

Mvh El-Trikker

Re: Lygtehuse
Hej EL-Trikker

Kan du fortælle lidt mere om størrelse og anvendelse ?

Re: Lygtehuse

Næh ikke rigtig, men hvis du i din søgen falder over nogle brugte evt.
defekte reflektorer i metal, så må du gerne skrive til mig. Jeg leder efter
diverse reflektorer som kan sættes sammen til nogle videolyslamper til
kameramontering. Det må gerne være små stykker, som kan sættes sammen.

Claus

Site Timeline