Lydproblemer i Philips DVDR3320V

Hej med jer.

Jeg har fået nogle underlige lydproblemer med min Philips DVDR3320V
(kombineret DVD recorder og VHS video). Den er forbundet til mit
fjernsyn gennem et scart kabel, og har virket fint indtil denne
weekend.

Hvis jeg ikke afspiller noget fra hverken video eller dvd, så viser
recorderen den aktuelle kanal, som den er indstillet til. Hvis jeg så
starter afspilning af en DVD (brændt på recorderen eller en købe-DVD
er ligemeget), så kommer billedet fint nok på, men lyden er stadig fra
den TV-kanal, som man så på før.
Hvis jeg så prøver at tage lyden ud fra de separate RCA udgange bag
på, så er der fint lyd fra DVD'en.

Hvis jeg derimod starter en VHS video, så kommer lyden fra båndet fint
over scartkablet, lige så vel som den separate lydudgang.

Jeg er forvirret. Er der nogen, der har en god idé til hvor jeg skal
starte fejlfindingen?

M.v.h. Mikael

Site Timeline