Lyd ud fra en teleslynge

Hvor kan jeg finde en simpel løsning til at "tappe" lyden fra en teleslynge
og koble den til en lille forstærker(PC-højtaler)
Sådan så jeg ikke skal trække ledninger fra radioen til den.

Jeg bruger i dag en transistorradio, men den sender jo "forskudt" i forhold
til den lyd der kommer fra teleslyngen, som er tilkoblet den "store"
radio/hybridnet
Så hvis det var muligt at få en højtaler det spiller lyden fra teleslyngen,
så vil lyden jo passe sammen.

PFT.
--
-Jens Hansen
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Re: Lyd ud fra en teleslynge

Du finder en spole og tilslutter en forstærker. Man kan købe særlige spoler
til formålet, men hvis du har en spole med jernkerne med et par tusind
viklinger tynd tråd på så kan den sikkert fint bruges.
Prøv dig frem.

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg