lyd forstærker

davs gruppe

jeg sF8%ger efter lytteudstyr, som kan forstE6%rke lyden sE5% der kan lyttes
efter lyd som det menneskelige F8%re er for svagt til at kunne hF8%re. Er
her nogen som kender firmaer her i danmark - helst - eller i udlandet,
hvor jeg kan kF8%be denne type udstyr?

pE5% forhE5%nd tak

mvh Danny

Re: lyd forstærker

davs gruppe

jeg søger efter lytteudstyr, som kan forstærke lyden så der kan lyttes
efter lyd som det menneskelige øre er for svagt til at kunne høre. Er
her nogen som kender firmaer her i danmark - helst - eller i udlandet,
hvor jeg kan købe denne type udstyr?

på forhånd tak

mvh Danny

Høreapparater? Korrigeret til din hørelse?

Karsten H. (7870)
Re: lyd forstærker

Nej, ikke just. Jeg sF8%ger efter udstyr, som eventuelt kan sE6%ttes
sammen med en computer og som kan gengive en lyd forstE6%rket mange
gange - men ikke en hF8%jere lyd som ex en almindelig forstE6%rker. Et
apparat som fanger fjerne lyde vi ikke kan opfatte med almindelig
hF8%relse. SE5% engang i kupon nyhederne et firma, som solgte denne type
udstyr (tvivler nu pE5% det virkede prisen taget i betragtning, men det
er en helt anden sag). HE5%ber jeg har gjort mig selv forstE5%elig.

mvh Danny

Re: lyd forstærker

Hvad skal du bruge det til ?

Prøv at forklare det, så kan det være at vi lettere kan forstå, hvad du
mangler.

Re: lyd forstærker
Hej!

Jeg mindes et produkt som engang var i TV-Shop :o)

Fandt den via Google:

http://www.householdgoods.com/whisper-two-thousand.html

Aner ikke om den virker, men det kunne den da for så vidt godt. Forvent dog ikke
mirakler ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: lyd forstærker

hej igen

jeg fandt noget som minder om det jeg har brug for pE5% siden

http://www.thespystore.com/microphones.htm

jeg skal bruge udstyr som kan lytte efter aktivitet ned til en meter
under jorden, nogen som kender en dansk virksomhed der sE6%lger denne
type udstyr?

mvh Danny - ps tror nu ikke whisper virker :-)

Re: lyd forstærker
Hej Danny

Noget med at sætte en almindelig mikrofon på en metalstang,
isolere den så den ikke høre omgivelserne og så en god
kraftig støjsvag mikrofonforstærker. Så skal metalstangen
selvfølgelig stikkes i jorden for at lytte.

Re: lyd forstærker

Brüel & Kjær?

Karsten H. (7870)
Re: lyd forstærker

Nåehhhh  -  sådan en dims som f.eks. bruges ved lækagesporing af
vandværksfolk etc. ?

http://www.leifkoch.dk /

--
Jan_stevns

Re: lyd forstærker

Jeg kan godt se, hvad du nu mener, men ikke dsto mere kunne det jo være, at
B&K havde noget. De har jo bl.a. hydrofoner, selvom det er til vand.

Men for at komme til det mere morsomme: En mulvarp?:-) Den skal jo bare have
en tråd i rumpetten. (need no answer)

Karsten H. (7870)
Re: lyd forstærker

Måske vor ven Danny kan oplæres udi det informative ?

Hvad hulen vil han lytte efter ?

Danny !  Ud af busken !!

--
Jan_stevns