LXT972 Ethernet PHY

Hej,

Jeg vil lege lidt med en DS80C400 microcontroller med embedded MAC
controller fra Maxim/Dallas.

I den forbindelse regner jeg med at interface den til en LXT972A
Ethernet PHY fra Intel eller LevelOne, men hvor kan man kF8%be sE5%dan en
kreds?

-Steen

Re: LXT972 Ethernet PHY

Hej,

Jeg vil lege lidt med en DS80C400 microcontroller med embedded MAC
controller fra Maxim/Dallas.

I den forbindelse regner jeg med at interface den til en LXT972A
Ethernet PHY fra Intel eller LevelOne, men hvor kan man købe sådan en
kreds?

Jeg har rippet nogle RTL8201 fra gamle bundkort med onboard lan (til mit
fpga board)

jeg tror hvis du kun skal have et par stykker er det enten vejen eller så
som samples "måske" det bliver mega dyrt at købe vil jeg tro

Mvh

Kasper

Site Timeline