LVDS-converter til en LCD-skærm....

Hej, jeg har lige et spørgsmål til jer eksperter herinde...

Har et TFT-panel jeg skal have sat til min computer....

Det er baseret på LVDS-interface (PanelLink)

Er der nogen der kan diske op med hvad converterboard jeg skal købe der kan
omforme alm VGA til LVDS?

Panelet er en ACER L133X2 - 1024x768 13,3"
Jeg har fladkabel til den og en passende connector i den anden ende.

Jeg er villig til at ofre en god slat penge, men der er selvf. grænser :-)

Danbit er for dyre, så det snakker vi slet ikke om... har kigget lidt her
http://www.aurora.se/controllers.htm men der er ingen priser....

Det må i yderste tilfælde da godt være et PCI-kort der har LVDS ud...

Hvad skal jeg bruge ?

// Per

Site Timeline