Lus?

Hej Bjørn

Ordet dækker også alle afskygninger af forbindelsesbroer, både faste og flytbare. Men kan du ikke lige sige hvad type lus det egentlig er du snakker om ?

Jo da. Jeg er ved at skrive en manual til en maskine vi er ved at bygge. I forbindelse med maskinen er en *lille* styring hvori der er en række klemmer hvor bla. spænding, føler, og styresignal til en ventil er isat. Desuden er en række af klemmerne "luset" med et par ledningsstykker. Lusene er, som jeg har nævnt andetsteds, mulige at flytte, men det er normalt ikke noget man vil gøre. Jeg medtager dem kun hvis de, ved et uheld, skulle blive rykket ud.

Jeg håber det er forklaring nok?

Vh. Bjørn

Reply to
Bjørn Hansen

Hej Bjørn

Fint, den type kalder jeg "wire jumper" i den engelske udgave og Draht Brucke i den tyske udgave af manualen.

Ok, og endda med bonusinformation jeg kan bruge sidenhen i den tyske udgave. :-)

God weekend til alle Bjørn

Reply to
Bjørn Hansen