Lundahl, Sowter eller Haufe ?????

Der er vel ikke en af jer, som ligger inde med

2 stk

Haufe ST8456
ELLER
Lundahl 1538
ELLER
Sowter 3678

gerne genbrug !

så er jeg aftager, hvis prisen er rigtig !

Mvh
KSor

Lundahl, Sowter eller Haufe OG DE HER OGSÅ !!!!!
OEP A262A3E
Amplimo TM2P
Cinemag  CMMI-5C, CMO-5/200CT
Jensen JT-13K6
Lundahl LL1528, LL1578
Sowter 3678, 8230, 9045, 9145
Steven & Billington 829
Neve/MarinAir/St.Ives 10468/VT22670/T1454

2 stk helst ens !

Mvh
KSor

Re: Lundahl, Sowter eller Haufe OG DE HER OGSÅ !!!!!
"KS"  skrev i meddelelsen

[...]

Er der virkelig ikke nogen, som har sådan noget ældre udstyr liggende, hvor
der evt. findes sådanne trafo'er ?

"KS"  skrev i meddelelsen

[...]

Hej KS

Du kan jo starte med at eftersøge dem i en markedsgruppe,
f.eks. dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Max