Lumatron TV skifter farve

Hejsa

Har sådan et TV på bordet.

Fejlen viser sig efter 10-20 sekunder.
Til at starte med er der fint billede på, så går billedet over i en grønlig
farve, så rød, og til sidst er billedet helt væk!
Lyden kører stadig....

Min ikke-så-udviklede sans, siger mig at der er et eller andet der står og
bliver varmt.... er det helt skudt forbi ?
Jeg har haft kassen pillet af, men umiddelbart er der ikke nogen
IC/Transistor der bliver meget varme.

Nogen ideer til hvor jeg kan starte med at kigge ?

Jeg troede først at der var vertikal kredsen, i "min verden" plejer de at
hedde noget med TDA XXXX... men sådan en kan jeg ikke umiddelbart finde....

/Brian

Site Timeline