Lumatron DVDR-105

Jeg har en Lumatron DVDR-105 (DVD optager) som pludselig ikke kan læse nogen
af vores DVD-skiver. Det gælder både købte film og DVD +R og DVD +RW. Jeg
har efterfølgende renset den for støv, men lige lidt hjalp det. Er der nogen
som har et forslag til hvad der kan være galt.

Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Re: Lumatron DVDR-105

Ja, defekt laser.

Smid den ud sammen med dit spam herunder.

Re: Lumatron DVDR-105
Der er vel egentlig samme mængde spam i din undertekst, hvis du mener at jeg
sender spam til dig!

Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Re: Lumatron DVDR-105

Nej, det er ikke spam, da der er relevant. SPAMfighter er ikke relevant
det er en reklame.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Lumatron DVDR-105

Nej, ironisk nok har jeg en signatur under mine indlæg. En signatur
ligger under signaturadskilleren som udgøres af to minustegn og et
mellemrum (-- ).

Spamfighter, eller rettere folkene bag, har bevidst valgt ikke at bruge
en signaturadskiller (de er af flere blevet gjort opmærksom på det,
blandt andet af mig, gennem en mailudveksling jeg har haft med dem).
Grunden til at de har valgt det, er at nogle programmer automatisk
skærer signaturen væk og dermed også reklamen for dem selv.

Så ironisk nok, spammer spamfighter selv, til trods for at de mener at
de bekæmper spam.

Jeg kan kun anbefale dig at fjerne det. Der findes maser af gratis
spambekæmpelse der ikke spammer, jeg har nævnt et eksempel på min
private hjemmeside, som jeg selv bruger. Her er der
installationsvejledning og gode råd skrevet på dansk.

Og nej - jeg tjener ikke penge på det!

Re: Lumatron DVDR-105
Jamen det vil jeg da kigge nærmere på. Nu var det jo ikke fordi dette skulle
handle om spam, men som du selv skriver så er det noget at filteret selv
sætter ind, hvilket jeg også gerne ville være foruden. Bortset fra det, så
virker det egentlig godt nok.. - og nej jeg tjener heller ikke penge på det!

Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Re: Lumatron DVDR-105

Tag en runde omkring min private hjemmeside, mens du er der, så kig lige
på min underside om nyhedsgrupper, der står noget om citatteknik, tag
det med i købet.... ;-)