Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblaster

Står med en defekt "kineser" ghettoblaster - Watson RR5749.
Plastic låsen til låget over CD spilleren er gået i stykker.
 Det er en lille sort dims - 7 x 8 mm - med 2 kroge, der skal holde fast i
den tilsvarende tap i låget.
(Det er den type, hvor man lukker låget ved at trykke det ind, og hvor
næste tryk atter åbner).
Jeg går ud fra, at dette er en standard "dims", da jeg har set noget
lignende i klappen på visse typer CRT skærme.

Men, hvor kan man købe en sådan?
(Synes, at det er lidt ærgerligt at skrotte hele dyret p.g.a. denne lille
lås). :-(

Med venlig hilsen,
Kjeld

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblast er
Hej!

Samme type som holder frontklappen på div. fjernsyn? Sådan nogen har jeg massere
af - du må da gerne få en :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblaster
Den 22/05-2006 klokken 18:33, skrev

Hej Kim, tusind tak.
Ja, mon ikke det er en standardstørrelse?
Selve huset, som presses ind i chassiet måler 7 x 8 mm, og har en lille
krave. Totallængden af selve huset er 15 mm.

Send mig lige en mail. (Går ud fra, at din adresse er totalt sløret):-)

Med venlig hilsen,
Kjeld

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblast er
Hej!

Hmm, mine er 7x10mm og 15mm dybe. Har du målt rigtigt?

Den er ikke sløret, så du kan sagtens maile...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblaster
Hej kjeld

Mon ikke det er en DL-1 fra

http://www.richco.co.uk/uk/Products/products.html

Mvh Max

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblaster
Den 22/05-2006 klokken 20:49, skrev

Præsis. Tak for referencen.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblaster
Hej Kjeld

Eventuel vareprøve kan fåes her
http://www.thorkild-larsen.dk /

Mvh Max

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblast er
Hej!

Det _er_ sådan nogen jeg har liggende. Mail mig din adresse...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Lukkemekanisme til CD låg i ghettoblaster
Den 22/05-2006 klokken 21:31, skrev

Glemte lige at opdatere her i gruppen:
Mail afsendt mandag.

Med venlig hilsen,