LTP styring

Hejsa...
Jeg har brug for et lille diagram på et print jeg kan tilslutte LTP porten,
og trække 4 relæer.
derudover kunne jeg godt bruge et lille program, (gerne med 4 pile.. op,
ned, højre, venstre) til at styre dette print med...

(det hele skal bruges til at kunne dreje og kører et overvågningskamera op
og ned.)

Håber nogle kan hjælpe. diagrammer, mv. kan sendes til snipped-for-privacy@REMOVEbadazz.dk

Mvh Brian

Re: LTP styring

Beyondlogic.org og epanorama.net er dine hjælpere

Glem det. Dette er usenet....

Re: LPT styring

Du mener vel LPT  ?

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palms/3364/hobby/uln2803.html

--
Kim

Re: LPT styring

porten,

Ser fint ud, og jeg har vist endda nogle ULN2803'ere liggende, vil kigge i
aften.

--
mvh/rg. Christian

Re: LPT styring

Jeg har nogle ULN2803'ere, en 10 stykker.
Kan et par stykker byttes til et eller andet spændende måske ?

--
mvh/rg. Christian

Re: LPT styring
On Fri, 22 Oct 2004 08:39:13 +0200, "Christian B. Andresen"

Ja, en 1/4 skumbanan er hermed budt.

Spørg i : news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

--
Kim

Re: LPT styring

Hæver til en halv (dog let gennemgnasket).

--
Venlig hilsen,
Søren

Modtager jeg en hel, ny og ubrugt skumbanan returneres en stk. ULN2803 :-)

--
mvh/rg. Christian

Re: LPT styring
Hej Christian,

Øv, nu har jeg lige tømt æsken, men jeg skal huske det til næste gang jeg
skal ind til Istedgades urtekræmmere for at få genopbygget lageret ;)

--
Venlig hilsen,
Søren