LSC411509P ?

Kære NG

Nogen der ved hvad en LSC411509P fra Motorola er for en IC?
Den sidder i en gammel Goldstar telefoncentral.
Har prøvet Google, men der findes ikke noget datablad der, nogen der kender
den?

Mvh
Wind

Re: LSC411509P ?

Du mener PABX / omstillingsanlæg ?

Kom med lidt mere info, et billed af dyret, antal ben, sidder den evt.
PSUen, model på Goldstar dimsen ?

/Hans

Re: LSC411509P ?
Hej Hans

Jeg kan ikke uploade billeder i dette forum, så tjek din mail.

Mvh
Wind

Re: LSC411509P ?

Sidder der et krystal i nærheden. Hvordan sidder den i kredsløbet
 Kunne det være en  "costum microprocessor" eller en slags MUX til
indgangene eller måske en tonekoder/dekoder

mvh
JBH

Re: LSC411509P ?
Hej JBH

Jeg har sendt dig en mail med billeder.

Mvh
Wind

Re: LSC411509P ?

Den tror jeg med 99,9 % sikkerhed er en maskeprogrammeret microprocessor  ,
X1  med en 10 mega ohm modstand over og et par kondensatorer (smd på
bagsiden eller intern i krystallet)  Den bliver svær at finde :-(

Hvad er fejlbeskrivelsen ?

mvh
JBH.

Re: LSC411509P ?
Hej

Okay, spændende. Det gør det jo mere interessant at støve mere info op om
den. Jeg må have fat i nogen der ved noget mere om Motorolas
microprocessorer.

Der er ingen fejlbeskrivelse, jeg er blot nysgerrig omkring selve kredsen.

Mvh
Wind