LPT Fordeler - lager m.m. - Page 3

Re: LPT Fordeler - lager m.m.

Ikke helt, den slukke total for udgangene.

Formålet med oe er at du kan koble udgangen fra flere chips sammen og så
aktivere oe på den chip du vil have data fra.

Re: LPT Fordeler - lager m.m.

Ahh, ja ok... men det er bedre end alternativet.
Når jeg sætter pin '11' til 0, skifter udgangene "vilkårligt" mellem 0 og
1... ved ikke hvorfor.
Hvis jeg så sætter pin '1' til 1 samtidig bliver data i det mindste ikke
smit tilfældigt rundt mellem portene.

Men som sagt, at de alle sammen er slukkede betyder at kommunikationen går
til port 0... jeg kan så lade være med at bruge den port, hvilket gør at jeg
ikke får videresendt de signaler.

Hmm, ja ok...

Site Timeline