low battery chip

Jeg har for ca. et E5%r siden set databladet pE5% en 3-4 benet SMD chip
som kan tE6%nde en Led nE5%r spE6%ndingen falder under et med en modstand
valgt punkt pE5% 1,2 og 2,4 volt aku.
Den har et minimalt strF8%mforbrug.

Nu kan jeg ikke finde den igen.

Er her nogen som kender en sE5%dan ??

Jeg mener den var fra Panasonic eller Maxim.

Mvh. Ole Vedel

Re: low battery chip

Det lyder meget som noget Maxim. Hop ind på deres hjemmeside og find den
igen....

Re: low battery chip
igen....

Det har jeg skam prF8%vet. men sE5%  kalder de den nok noget andet end
`low battery...` eller deromkring.

Mvh. Ole Vedel

Re: low battery chip

Ind på hjemmesiden, kig under "Product tree and parametric search"

Kig under "Microprocessor Supervisors.."
"Comparator + reference"

Re: low battery chip
har lige fået nyhedsbrev fra en af chipleverandørene, der var sådan en
fætter. Vender tilbage når jeg har fundet det
mvh Erik

Site Timeline