Lonworks

Er der nogen her i gruppen, der ved noget om Lonworks, og hvor elektronik
komponenterne kan købes her i dk?
Skal bruges til en lille ide jeg har fået ;)

--
Per Jørgensen

Re: Lonworks

"Per J"
<

Prøv dette link:
http://www.tekniq.dk/sw3849.asp

De ved måske alt, Men i dk - nej.

--
-Jens
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Re: Lonworks

    Tjaaa... den ender altid hos Echelon, og åben standard min bare r...
LonWorks stinker, så lad os slippe af med det igen :) og finde en
fællesnævner som ikke kræver man skal bruge en producents
udviklingsværktøjer ;) men i stedet har fuld konkurence.

--
VH
Lars Molnit

Hmmm.... har du et alternativ til Lonworks.

Ud fra det jeg indtil nu har læst mig til i deres online dokumentation,
virker det da rimeligt smart og enkelt at gå til med rimelige få midler
(afhænger jo af, hvad udbytte der kan opnåes).

--
Per Jørgensen

Re: Lonworks

    Det er rigtig smart, det kan jeg ikke benægte. Men der er et
alternativ, som støttes af EU f.eks. Men nu kan jeg ik finde navnet i
mine mails fra jeg rode med det sidste år. hmmmm, hvis ik en anden her i
gruppen kommer med det, skal jeg nok komme med det når jeg kan huske det :(

--
VH
Lars Molnit

Teknisk er det vældigt gennemtænkt, men de er kommercielle monopolister,
så der mangler et billigt open-domain alternatif

Bo //

Re: Lonworks

Du er velkommen med et alternativ :)

--