logo på ic ,som jeg ikke kender

hejsa..
er der nogen der kender et logo som er et blokbogstav E
og E'et er vippet lidt , så de tre streger peger lidt opad mod venstre
?
jeg har modtaget nogle ic'er som jeg forventede var national ,men det er oh
 da slet ikke bølger eller de tre andre jeg kender til.
efter have set i nogle sider med logo, må jeg erkende at det ikke er vide
re kendt, da det ikke var på disse sider
alex

Re: logo på ic ,som jeg ikke kender
Hej Alex

Kan du ikke vise et billede af det ?

Max

Re: logo på ic ,som jeg ikke kender

jo MAX jeg har taget et billede ,men der går tid før jeg får det ud,
så jeg melder tilbage når det er på nettet
og tak for interesse..
alex

Site Timeline