Loddepasta

Hejsa

Jeg er ved at få inversteret i diverse varmluft-loddeudstyr til SMD og lign.
(hænger ved PostDK's toldbehandling, ævæv), men synes ikke helt jeg kan
finde ud af om loddepasta (tin) indeholder det flus (flux) der skal bruges
til lodning, eller om det skal på foruden.
Afhænger det af den loddepasta man bruger?

Er der nogen der kan give et hint?

Pft.
Mvh Hauge

Re: Loddepasta
Hauge skreiv:

Krepro.no
har "loddelim", en pasta som består av tinpulverlegering + flux + "lim".
Den kan påføres med en "narlosprøyte". Der finnes sikkert danske
leverandører også.

HM

Re: Loddepasta

Ja, kan du ikke maile mig direkte, så kan jeg hjælpe dig igang.

Bor i ØstJylland, men kommer osse på Ø'en..

Bo //

Re: Loddepasta
Hej Bo

Jeg mailer lige på søndag, er kommet fra 25 års jubilæum, og i morgen er det
50 års fødselsdag.. Puha, slem weekend ;o)

Du tror vel ikke jeg bor på ø'en? ;o)

Bor selv i Egå ved Århus. Jeg takker for tilbuddet, og vender tilbage :o)

Mvh Hauge

Re: Loddepasta
Hej igen

Godt PostDK's told-afdeling ikke er på akkord, så ville de dø af sult.. Der
hænger den stadig.. Jamen jeg vil lege... Pivpiv..

Mvh Hauge

Site Timeline