Loddekolbe/-station.

Min homemade station er desværre færdig, så
jeg skal have en ny, men hvilken. Skal anvendes
til småreparationer, ikke det store arbejde. Regner
med et buget på omkring en 1000,- kr. seddel.

På forhånd tak for svar.
-hand
JGD

Re: Loddekolbe/-station.

En Weller LR-21, måske? Ellers en anden Weller, det er kvali.
Brinck har LR-21 til 1100,-

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Loddekolbe/-station.

Min Weller TCP 50W tok nettop kvelden etter 40 års teneste.
Termostatsvikt. Heldigvis hadde jeg en i "reserve". Den har loddet 6
sneller loddetin (a 250 g.).

Jeg påstår ikke at det er den beste, men den er "brukbar" :-)

HM

Re: Loddekolbe/-station.
Hej!

Kan der mon blive råd til en Weller WECP-20? Sådan en har jeg stående og er
rigtig glad for den.

Du kan evt. købe en brugt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Loddekolbe/-station.

'va' vil Du gi' for en brugt Weller? jeg har en 25 watt, der hedder
MLR-20 og en LR21 på 50 watt. Begge med hver deres transformer, holder
og et antal extra spidser. Du ku jo starte med at byde 1.000 kr og se
hvor langt jeg vil ned :-)

-og hvis Du sku' spør' fra no'n: De befinder sig ca 30 km syd for Aarhuus...

Bo //

Re: Loddekolbe/-station.

Nej for sa''n, vi må jo ikke handle her :-)

Re: Loddekolbe/-station.
Hej!

Nemlig :) Iøvrigt svarer du også på mit indlæg, og ikke spørgeren(?).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Loddekolbe/-station.

-stor dummert, jeg går ind og lægger mig under dynen, til det bliver
lyst igen,

Bo //

Re: Loddekolbe/-station.
Hej!