Loddekolbe, antal watt ? - Page 2

Re: Loddekolbe, antal watt ?

Jeg kører blyfri -- også i lodning :-)

Tak for anbefalingen og informationerne. Jeg har bestilt og betalt.

Mvh Jarl

Re: Loddekolbe, antal watt ?

Den her koster 35 Euro og ser ret fancy ud:

http://www.komerci.de/shop/product_info.php?cPath23%_24&products_id22%0

... den er dog sikkert vældig kinesisk, men prisen er rigtig.

Hvis bare de primitive tyskere kunne tage visa så havde jeg sådan en
lige nu:)

Re: Loddekolbe, antal watt ?

Hvad er der galt med bankoverførsel?
For langsomt?

Mikkel

Re: Loddekolbe, antal watt ?

Ja, det er jo sådan noget med at maile banken og få dem til at lave en
IBAN (eller SWIFT) overførsel og det er noget bøvl, mest fordi banker
gerne vil have penge for det.

Re: Loddekolbe, antal watt ?

Tillader mig at give et bud, da jeg handler og har handlet meget i Tyskland
de sidste 2-3 år.

Ekspeditionstiden for en bankoverførsel er typisk 5 (6) bankdage fra man
klikker ok i netbanken til beløbet står på firmaets konto og ekspeditionen
kan begynde.

Derfra går det tjept, man har bestillingen på 2. eller 3. dagen med en af de
internationale kurerer. Spørger man firmaet om en ordrestatus, hvis man
bliver utålmodig, kommer den som regel 10 minutter efter på en mail.

Det er mine erfaringer.

Mvh Jarl

Re: Loddekolbe, antal watt ?

Tak for det. Linket er med i samlingen, hvis der senere skal købes station
:-)

Mvh Jarl

Site Timeline