Fin joke :)

klapper.wav

--
Mvh
Max
Reply to
Max

Hejsa,

For at nå målet er det totalt ligegyldigt hvorledes en eventuel "blytest" skal udføres!

Blyholdigt tin, to loddekolber i god stand, og så fortynde hvad der nu måtte være på moderbrættet med friskt blyholdigt tin. Så er der loddet gamle komponenter ud og renset for gammelt tin i samme omgang.

Kondensatorer der buler ud har eksisteret i sådan cirka 10.000 år, især efter disse er lanceret i SMPS.

God arbejdslyst.

/Claus

Reply to
Claus

Ja, jeg kunne faktisk heller ikke få øje på det.:-) Det er nok varmet tilstrækkeligt op til dit næste indlæg.:-) Undskyld, men den lå sku' lige til højrebenet.:-)

Ja, lidt sjov (blid mopning) har vi vel lov til bare en gang imellem.:-) Selvfølgelig i gensidig respekt som en selvfølge - ellers er det ikke sjovt.

Du har vel set, når f.eks. Max er "ude efter min skalp" en gang imellem - bare lige for at nævne det i forbifarten - ikke også Max.? Sorry, jeg kom til at sætte et punktum før spørgsmålstegnet. Det er normalt forkortelsen for "maximal". Men dét vil Max nu nok venligst have sig frabedt.:-)

Undskyld, jeg var lidt kåd i aften.:-) - og så har jeg stadig til gode at se Max i levende live.

--

Ha' det rart
Karsten, OZ1GB

Hej Karsten

Jeg har også været død i sværen i mange år :)

--
Mvh
Max

Hold da i hede, hule, blankpolere - osv. Dér ligger ligegodt noget arbejde bag udarbejdelsen af det projekt. Det eneste, der kunne skæmme mit øje er, at tegnsætning på engelsk følger lidt andre og simplere regler end for dansk (og tysk for den sags skyld).

Men, men, men, det har jo ikke en s-k-i-d- med lodning at gøre, og dét var jo emnet.

Dyb respekt.

--
---
Med venlig hilsen

Hej Max

Jamen ikke ridset og ristet?:-)

--

Ha' det rart
Karsten, OZ1GB, Sædvanligvis QRV på 3.724 MHz daglig kl. 16 DNT.

"Karsten \(7870\)" skrev :

takker .... det er lidt min hobby og levevej :)

--
Jan_stevns

God Baghjul og godt nyt Hår til alle der mangler !
Reply to
jan_stevns

"Max" skrev i meddelelsen news:4d358879$0$56783$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Ja, det kan jeg se nu. Det kunne jeg da have gættet, det lyder jo næsten ens |-D

Reply to
Mads Aggerholm

Hej Mads

Det hjælper når man kender den andet ord for tinsugetråd, nemlig loddelitze :)

--
Mvh
Max

....og nu også endelig korrekt stavet.:-)

--

Ha' det rart
Karsten, OZ1GB