Loddediagram til skærmstik DB-15

Jeg har fået en skærm uden stik.
Jeg har nu købt et stik, men hvilke farver ledning, skal sidde hvor ????

MVH  Carsten

Re: Loddediagram til skærmstik DB-15

Fra ?

Det kommer an på....... farverne er ikke standardiserede, men der burde
være lidt hjælp at hente på min private hjemmeside.

Re: Loddediagram til skærmstik DB-15

http://hwb.sunsite.dk /
Kasper

Re: Loddediagram til skærmstik DB-15

Nåja..

hvis du nu skille monitoren af og det er et stik derinde, så tag et billede
af det, så skal jeg se om jeg kan finde et.. har adgang til lidt defekte
skærme

Kasper

Site Timeline