Lodde / montere usb drev i hub

Jeg er trE6%t af at rende rundt med 3 usb nF8%gler i lommen, og vil gerne
montere dem i en lille hub, helst med kortlE6%ser.

Jeg har tE6%nkt mig at lodde dem direkte pE5% printet. Skal jeg sE6%tte en
nF8%gle ved hver port, eller kan jeg sE6%tte 2 i 1 port?

Jeg ved ikke helt hvordan en hub virker.

mvh

Tony

Re: Lodde / montere usb drev i hub

Og så have det hele i lommen?

1 i hver prot

De har hver sin udgang rent elektrisk.

Re: Lodde / montere usb drev i hub
Tak for svar.

Ja, mE5% kunne gF8%re lidt smE5%t.

ok - tak.

mvh

Tony

Re: Lodde / montere usb drev i hub

Den printplade der sidder inde i hver af de dongles du har kan du ikke
gøre mindre. Så skal du have en hub med, kommer det nok alt i alt til at
fylde mere end nu....

Hvilke dongles render du rundt med?

Re: Lodde / montere usb drev i hub

Jeg ved ikke hvor meget hukommelse, du bruger, men efterhånden koster de
ikke ret meget i store størrelser. husker jeg rigtigt koster 32Gb fra ca
400kr og op.