LM3914 problem.

Jeg har bygget mig et 20LED langt bar display, som når jeg driver den som
"dot" vil lade LED nummer 1 på begge 3914 gløde svagt når "dotten" er over
den spændinge hvor LED 1 og/eller LED 11 er tændt.

Ser lidt kikset ud at der er en klar rød diode, og to ganske svage dioder
midt i det hele. Nogen der har det godt tip til at helbrede det?
http://www.ffp-motorsport.com/tuning/o2meter.php?id=7
Linket svarer finttil databladet på lm3914....

Synes ikke at det giver nogen mening at LED1 og 11 skal gløde når feks LED
20 er tændt.

Henrik

Site Timeline