LM3914 problem.

Jeg har bygget mig et 20LED langt bar display, som når jeg driver den som "dot" vil lade LED nummer 1 på begge 3914 gløde svagt når "dotten" er over den spændinge hvor LED 1 og/eller LED 11 er tændt.

Ser lidt kikset ud at der er en klar rød diode, og to ganske svage dioder midt i det hele. Nogen der har det godt tip til at helbrede det?

Linket svarer finttil databladet på lm3914....

Synes ikke at det giver nogen mening at LED1 og 11 skal gløde når feks LED

20 er tændt.

Henrik

Reply to
Henrik Mortensen