LM1875

Nogle der har erfaringer med at brokoble denne forstærker på single sypply
??

Jeg kunne godt bruge diagram eller fif

Kasper

Re: LM1875

Hvorfor ikke bruge en LM3875 56w
http://cache.national.com/ds/LM/LM3875.pdf

eller LM3886 68w

medmindre det er til en bil/båd hvor du ikke har mere end 12v
tilrådighed...

Kig iøvrigt her
http://users.otenet.gr/~athsam/#Audio_Power

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: LM1875

Jeg har 18V til rådighed, og ikke split sypply. den skal brokobles for ikke
at skulle have en stor fed lyt og dernæst skal jeg drive en transformer som
jeg helst vil drive ens.

Kasper

Re: LM1875

sypply
ikke
som

Hei.

Jeg har prøvet noen av disse kretser, og de er generelt vanskelige at få
stabile.
Når jeg skulle bruke de til trafodriving ville jeg ha de med 1 gangs
forsterkning, Det førte bare til oscilusker, som er et bra Norsk navn på at
man ikke har fått det til. Siden jeg har bygget veldig mange forsterkere i
min tid, orket jeg ikke alle problemer med disse, og brukte heller flere
5532 i paralelell. Det er helt klart mulig å få de omtalte kreter stabile,
men da må man sørge for at open loop båndbredden reduseres. D ette gjøres
ved et filter mellom + og - inngangen. Jeg testet dette også, men hadde
fremdeles problemer. Så velbekomme.

Med hilsen
Arne Offenberg

Site Timeline