Livewire

Hej folkens.

Nogen der kender programmet Livewire, og ved hvor jeg kan købe det? Jeg har prøvet

men de nægter at acceptere mit VISA-kort, fordi de vil have min bank til at lave alle mulige sikkerhedstjek. Butikken skal ligge inden for Europas grænser.

Tak.

--
Hilsen Anders.
Reply to

Hvad er det lige udenlandsk handel med software har med en elektronik newsgruppe at gøre ?

Jeg tænkte bare at der måske var chancer for at nogen her havde købt det..

HIlsen Anders.

Reply to
Anders

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:41f93a8d$0$13745$ snipped-for-privacy@nntp03.dk.telia.net...

er en elektronikbutik, der hverken accepterer Visa eller American Express, har jeg lige erfaret, da jeg ville prøve at købe et håndholdt scop og en 1/10-probe.

-- Niels

Reply to
Niels Ø.