Lithium polymer celler

Hej.

Jeg har fået et batteri til en el-cykel til rep. Det viser sig at to af
cellerne er defekte på grund af en afbrudt forbindelse til en af dem. De
sidder parallelt 2 og 2. Jeg regner med det kan klares ved at skifte disse
2, selvom de nok ikke matcher kapaciteten med de andre, helt. Elektronikken
er tilsyneladende uden processor, så der bliver nok ikke noget bøvl med at
resette etc.

Men jeg ved ikke hvor jeg skal få fat i sådan et par celler. De hedder
5099130L.
http://www.amitatech.com/products_more.php?c=1&no71%

--
Ulrik Smed