link til guitar-elektronik selvbyg?

For noget tid siden, var der et link til en side, med en del diagrammer og
byggetips til effektpedaler til guitar m.m.

Jeg husker ikke hvilket indlæg det var i, eller om det er en eller to
måneder siden, men det vil være en rar ting, hvis nogen kan hjælpe mig på
vej.

Peter

Re: link til guitar-elektronik selvbyg?

Kan det mon være denne: http://www.epanorama.net/links/music.html ?

mvh
Ebbe

Re: link til guitar-elektronik selvbyg?

Det var lige det jeg søgte.

Jeg takker mange gange og ønsker fortsat god weekend.

Peter Andersen

Re: link til guitar-elektronik selvbyg?

Nu ved jeg ikke om du er til tysk ,ellers en rigtig fed side
med masser af diagrammer
http://www.diy.musikding.de

engelske
http://www.lynx.bc.ca/~jc/pedals.html
http://www.threepoundsofbakon.com/guitarfx /

du kan også søge på google
eks "guitar effect diy" eller "guitar effect schematics"
god jagt på fede pedaler i cyber kosmos :o)

--
                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen

og

Nogle gode link der vil blive studeret nøje ved lejlighed.

Jeg takker for hjælpen.

OZ8GT Peter

Site Timeline