Linietrafo uden screen og G2 ?

Hej,

Jeg sidder med en arcade monitor hvor billedet er meget mørkt. Jeg tænkt så
jeg ville justere lidt på screen, men kan det virkelig passe der på
linietrafoen ikke er screen og G2 ?

Se evt. billeder her :

http://www.baekkelunden.dk/hantarex1.jpg
http://www.baekkelunden.dk/hantarex2.jpg

Håber en venlig sjæl kan skabe klarhed... eller skal jeg "bare" skifter alle
lytter og håbe på det hjælper på dyret.... ?

Anders

Re: Linietrafo uden screen og G2 ?
Hej!

Det lyder usandsynligt. Find G2 på billedrørssoklen og følg banen tilbage i
systemet... Finder du et potmeter?

Tja, umiddelbart tror jeg ikke det vil hjælpe på dit problem, men nye lytter er
da altid godt :o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Linietrafo uden screen og G2 ?

Skal det forstås sådan at G2/screen ikke nødvendigvis justeres på selve
trafoen ?

Anders

Re: Linietrafo uden screen og G2 ?
Hej!

Ja da :) F.eks. har Sony G2-justering på billedrørsprintet i visse chassier.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline