Linie transformator til et Beovision MX 4500?

Hvor fåes en linie transformator til et Beovision MX 4500 billigst og
hvad fabrikat/artikelnummer har den?

På forhånd tak
Henrik

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Hej!

Tja, svaret må være at prøve hos PC Elektronik hvis den skal være billig. Hvis
du ikke gider vente, og kan handle som momsreg., kunne du bruge JørgenP
Elektronik i Rødovre eller Telmo på Frederiksberg.

Jeg bruger stort set altid JørgenP da de er flinke, kompetente og har tingene
hjemme i 99% af tilfældene.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
On Tue, 31 Oct 2006 22:16:16 +0100, Kim Voss Schrader

Mange tak for hurtig response.
Hvor ligger PC Elektronik??

/Henrik

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Hej Henrik

På nettet http://www.pc-elektronik.dk/shop /

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Hej!

Et eller andet sted i nordjylland så vidt jeg ved...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?

Jep, Elmevej 46, Brønderslev. Det er oven i købet ulovligt ikke at oplyse
sådann på en firmahjemmeside. Men de er til gengæld billige...

Peter

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Hej!

Tja, det er nok bare fordi han ikke er inde i reglerne. Der plejer
iøvrigt ikke at være noget i vejen med at handle der... Omend det ikke
altid går lige hurtigt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?

Jeg er meget glad for at handle der, og så har de ikke noget i mod at sende
noget i en konvolut - i modsætning til andre. Så mangler man en stump
behøver man ikke slippe med 50kr i pakkeporto. Men du har ret i at de ikke
er hurtige, men man kan jo ikke få i både pose og sæk...til de priser :-)

Peter

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Kan nogen oplyse fabrikat og evt. artikelnummer på denne linie
transformator?

/Henrik

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Hej!

Den hedder FBT127321 hos JørgenP.

Og se her:

<
http://groups.google.dk/group/dk.teknik.tv+video/browse_thread/thread/b3f1f88bb365d5d/1774fedbfb27c879?lnk=st&q=dk.teknik.tv%2Bvideo+MX5000+linietrafo&rnum=1#1774fedbfb27c879

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Kan linietransformatoren fra en MX 5000 bruges i en MX 4500?

/Henrik
[...]

Ja, de er ens.

PS: Kan du ikke svare under det du citerer? Og klippe lidt væk - det gør
det altså meget nemmere at læse.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?

Ok, næste spørgsmål er så nu hvor jeg har skiftet
linietransformatoren.

Kan MX4500 betjenes uden en fjernbetjening og hvis ikke, hvilken
fjernbetjening skal jeg så have fat i?

/Henrik

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?
Hej!

Kom tv'et således til at virke? :)

Nej, det bliver svært. Du kan allerhøjest tænde det og steppe kanaler
(kun op).

Jeg tror faktisk jeg har en Beolink fjernbetjening liggende som er i god
stand. Du kan jo maile mig hvis du er interesseret... Men beware, jeg er
igang med at flytte :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?

Det er det, jeg skal til at finde ud af! Jeg har tilsluttet tv'et til en
video via et scart-kabel.
TV'et "sitrer" ikke mere fra den del af elektronikken.
Når jeg tænder, er der bare et meget mørkt billede, men man kan se, at
billedrøret arbejder.
Jeg har en Philips Pronto fjernbetjening, som kan kodes med alverdens
fjernbetjeningskoder, men da jeg er fuldstændigt novise udi betjening af B&O
ved jeg ikke, om jeg har fat i det rigtige sæt koder til denne model og hvis
jeg har, hvordan jeg så betjener tv'et!

Hmmm, det er der sikkert en god grund til, men IMHO et dårligt design.

Jeg vil i hvert tilfælde gerne låne den, til jeg har konstateret, om tv'et
virker.- Hvis det gør, kunne jeg sikkert også være interesseret i at købe
den - afhængig af prisen forstås ;-)

/Henrik

Re: Linie transformator til et Beovision MX 4500?

Er du her endnu Kim? :-)

Site Timeline