Linie forstærker schematic - Page 3

Re: Linie forstærker schematic

Selvfølgelig. Jeg havde det i forvejen. Jeg glemmer det bare altid.

--
/ Jan

If it works, tear it apart and find out why!

Re: Linie forstærker schematic
Hej Jan,

Netop når det gælder formler man ikke husker i hovedet er et lille program
nyttigt. Man har det altid ved hånden når man alligevel skal bruge
regnemaskinen og det kan prompte efter input med beskrivende tekster.

Jeg kunne ikke leve uden de over 200kB programmer jeg har i mine 3 mest
brugte regnemaskiner - man orker jo ikke at slå op hver gang man skal
bruge nogle af de mere obskure formler :)

--
Venlig hilsen,
Søren