Line-in på Panasonic autoradio

Hej!

Jeg har en Panasonic cq-rdp472n autoradio liggende. Kan det lade sig gøre, at få
en ekstern lydkilde på line-in som ikke er cd-changeren? Ville nemlig bruge den
som forstærker til en anden lydkilde end det den er beregnet til, så jeg håber
nogen har fået den til det. Kan ikke finde noget via Google.

Det kunne jo være der var nogen, som havde bygget et kredsløb så radioen tror at
den er forbundet til cd-spillen... Men ellers, hvis man kunne få fat i
protokollen til cd-styringen kunne man jo selv lave det, så sig endelig til hvis
du har info der kan bidrage :)

Idéer? Prøvede at poste i bilstereo-gruppen, men fik ingen svar.

Manualen til dyret er iøvrigt her:

http://support.panasonic.co.nz/docstore/CQRDP472%20book.pdf

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Line-in på Panasonic autoradio

at få
bruge den
håber

Klip....

Det overstiger desværre (osse) min evner :-)

Men kan det være en hjælp, så har jeg diagrammerne liggende til sådan en
spille.( desværre ikke en komplet SM )

mvh Ebbe

Re: Line-in på Panasonic autoradio
Hej!

Hvem sagde det oversteg mine evner? ;o)

Dem må du egentligt gerne e-maile mig. Min adresse er gyldig :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Line-in på Panasonic autoradio

Det var skam ikke det der gemte sig bag ordene. Der er en del inden for
elektronikkens verden jeg bøvler med at forstå, jeg må jo nøjes med at rode
med det jeg ka' se og føle på, ikke det småtteri der findes i dag :o)

Post på vej.

mvh Ebbe

Re: Line-in på Panasonic autoradio

Der er jo altid muligheden for at anvende en af de små FM-sendere,
som nu er blevet lovlige.

Re: Line-in på Panasonic autoradio

Har du prøvet i www.bilstereoforum.dk det er dér, eliten af danske (og et
par norske) bilstereo nørder befinder sig...

-Steffen

Site Timeline