Limning af kabinet på bærbar pc - Page 2

Re: Limning af kabinet på bærbar pc

Jeg er 'ekspert':
HOLD DIG FRA CYANOACRYLAT til 'apparater udenfor dagligstuen': Det springer
(som beskrevet ovenfor), og det mister vedhæftningen med tiden; især hvis
plasten er (bare en smule) fugtfølsom!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Re: Limning af kabinet på bærbar pc

Det lyder nøjagtig som det problem som jeg fik med proppen til en
termokande, efter at have forsøgt lime den med sekundlim.

*Noteret*. Tak, det skal jeg prøve.

Kai

Re: Limning af kabinet på bærbar pc
Jeg ved ikke om det er rigtigt, men Cyano + 60gr. varme skulle gøre Cyano
til smør.
Hvis det passer, så prøv at lægge proppen i en ovn (husk papir under) på
laveste blus i noget tid, og se om din lim kommer af.
Kai

Re: Limning af kabinet på bærbar pc

Kig her hos loctite, de ved hvad det drejer sig om.
http://www.loctite.com/int_henkel/loctite_dk /