Lime elektrisk ledende gulvbelegg.

Jeg har litt rester av gulvbelegg fra operasjonsstuer på sykehus. Jeg skal belegge bordplaten på et lite trillebord, 40x40 cm. En tralle for to PC-er. Belegget skal jordes til lysnettet. Jeg har noe svært finmasket kobbernetting, skjerm fra en flatkabel. Hvordan gjør jeg med feste/tilkopling av jordingen? (en praktisk måte.)

Jeg tror det er riktigst å lime belegg på to kanter først, renskjære og så lime på de to neste, renskjære og lime på toppen. Må skjøyene sveises? Hvilken limtype skal brukes?

HM

Reply to
Harald Mossige