Lime elektrisk ledende gulvbelegg.

Jeg har litt rester av gulvbelegg fra operasjonsstuer på sykehus. Jeg
skal belegge bordplaten på et lite trillebord, 40x40 cm. En tralle for
to PC-er. Belegget skal jordes til lysnettet.  Jeg har noe svært
finmasket kobbernetting, skjerm fra en flatkabel. Hvordan gjør jeg med
feste/tilkopling av jordingen? (en praktisk måte.)

Jeg tror det er riktigst å lime belegg på to kanter først, renskjære og
så lime på de to neste, renskjære og lime på toppen. Må skjøyene
sveises? Hvilken limtype skal brukes?