lille mic forstærker til telefon?

Er der nogen, som har et simpelt lille diagram til en mic forstærker, som
kan bruges i en telefon/headsæt som skal have lidt mere power. Det er en
mic, som ikke kører med strøm, og jeg vil gætte på, at jeg skal forstærke ca
20-70%

Også gerne et diagram til  en lille forstærker som kan forstærke højttaler
lyden, (i headsættet)

Findes der ikke en færdig, lille sort dims, som bare skal tilsluttes ind/ud,
strøm samt evt et potmeter?

Det skal ikke koste ret meget, da det er en billig Aldi telefon
(mussemåtten) som skal forandres.

Claus

Re: lille mic forstærker til telefon?

Hvia du selvil bygge så er det bare at Google lidt, der ligger i tusindvis
af forskellige diagrammer på nettet.

Site Timeline