lille kontakt

Hejsa,

Jeg er ved at fikse en Roland U20 Synth. Den har den klassiske
fejl med at trykknapperne, ikke tangenterne, er gået i udu!

Det er sådan nogle små sorte nogen, 6x6mm cirka 4mm høje.
De er monteret på et par print med et enkelt ben på hver side,
altså 2 ben ialt. Benene sidder midt på.
Dem jeg før har set har altid haft 4 ben, men ikke disse.

Hvor finder jeg en flok af disse til en billig penge?

/Morten %-)

Re: lille kontakt
Morten Guldager skrev:
<KLIP>

Hej Morten. Den var straks værre.

Jeg har een gang før set de knapper, de sidder i de lidt ældre Philips
videoer med Turbodrive-mekanikken bl.a.

Det ligner en helt alm Alps knap, bare med 2 ben istedet for 4.

Jeg prøver lige at se på lageret om jeg ikke har et frontpanel, i så
fald skal de kun koste dig portoen.

Jeg vender lige tilbage.

// Per.

Re: lille kontakt
Per Jensen skrev:
<KLIP>

Jeg har fundet 16 styks frem til dig fra Videoen.

De har den lane "pind" som er ca. 5,8mm lang og svagt konisk. den kan
sagtens klippes kortere hvis det er.

Er det nok ?

Send mig en privat e-mail, husk at fjerne fjernmig.

// Per.

Re: lille kontakt

Måske disse her kan gå:
http://www.cypax.com/images/oase/2701.gif

DTS31N TACT-SW BRUN LBH 6x3,5x4,3 PE13%5

Kasper

Re: lille kontakt

Jeg tror rent faktisk at det billigste sted vil være hos Roland Danmark, de
er ufatteligt billige i reservedele.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline