Lille fjernbetjening til selv-byg? - Page 2

Re: Lille fjernbetjening til selv-byg?
Nu når du siger det skal bruges sammen med LKs IHC-system, da kom jeg da til
at tænke på at de da har lavet et trådløs system så man ikke skulle bøvle
med at trække ledninger ud til alle kontakter. Da har man bare en kontakt
der så inde holder sender og batteri. Og mener de påstod at et matteri
skulle kunne holde i ihverfald 5 år.

Specielt hvis amn vil eftermontere IHC i et eksisterende installation vil
det jo gøre det hele noget nemmere.

Så måske det var en mulighed.

Hej gruppe -

Jeg leder efter et sæt af fjernbetjeninger/modtagere i stil med dem,
man bruger til hjemmealarmer, fjernbetjente centrallåse i biler og
fjernbetjente portåbnere.

Jeg har tænkt mig at koble det sammen med LKs IHC-system, så det fx
kan bruges til at tænde for lyset, når man kører ind i indkørslen -
eller andet fancy. Behovet er derfor:

- Fjernbetjeningen skal være lille og skal kan kunne tåle at ligge i
en lomme
- Fjernbetjeningen skal være RF og ikke IR
- Rækkevidde ikke under 10 meter
- Signalet skal være kodet, så andre ikke kan aflure det.
- Modtagerdelen skal have mindst have én udgang, som jeg kan sætte et
relæ eller andet på.

Jeg har ledt, men ikke fundet noget relevant. Nogle idéer?

--
Jakob

Site Timeline