Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum

subj koster en bondegård, tænkte om man ku bikse noget sammen af et
logitechcam skrællet, med tilføjejelse af led lys. eneste krav, skal
kunne komme igennem et max 1 cm hul og ku tåle fugt.

Overvejer hvad der ku være af problemer, bl.a fokus, taler jo om små
afstande. Hvordan forsynes led lys?

input velkomment.

mvh Erik

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum

Kik hos conrad.de, de har sådan et cam. til omkring 300 kr., mener jeg
det er.
Jeg købte et i et Norma supermarked i tyskland, USB med lys for enden,
kostede 29 euro..

De har meget stort fokusområde, så det er ikke noget problem.

Ved godt mit svar ikke direkte hjalp, men håber det trods alt kunne bruges.

Mvh Hauge

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum

super hauge, tak, er de bøjelige? tåler de lidt fugt?

troede bare jeg ku bakse noget sammen af det jeg havde liggende.

mvh Erik

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum

De er bøjelige og tåler fugt, ikke direkte vand.

Er ikke helt klar over hvordan du vil få det ned på en diameter på 10mm
eller derunder.

http://cgi.ebay.co.uk/Waterproof-Inspection-Camera-Home-Endoscope-Borescope-/170635625703

Se om det ikke kan bruges, 170 kr. incl porto, bliver sikkert ikke
fanget i tolden.

Mvh Hauge

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum
Hej E.R

Nu er der jo divergerende meninger om hvad en
bondegård koster, men prøv at gå på EBay og
søg på "Borescope" og se hvad du kan få for en
plovmand. Måske er det ikke besværet værd at
bakse med selv.

Max

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum

Du kan gå ind på <http://www.dealextreme.com/ og søge på henholdsvis
Endoscope og
Borescope (findes også uden USB, men med display og batteridrift)

Husk at læse evt. brugerkommentarer ved hvert produkt.

m.v.h. Emil

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum
hvor i verden befinder du dig?

//finn

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum

3600

mvh Erik

Re: Lille cam med usb tilslutnig til inspektion af hulrum

lidt langt fra 9440 ;(

Jeg har en lille kuffert her, købt til barnebarnet kr. 265,-
Desværre var der flere som havde købt.
Udmærket ~75cm usb-endoskop med skarpt lys og en magnet til at klipse
på. - virker vandtæt.
//finn

Site Timeline