lige et spørgsmål

hej derude.

har fået et måleinstrument på bordet men jeg aner ikke hvad det er til så
måske der er en der kan hjælpe med svaret det er et wavetek 5 mhz arbitrary
waveform generator model 75a.

med venlig hilsen
ls

Re: lige et spørgsmål

I stedet for at forstyrre en masse mennesker, så prøv Google med waveform
75a wavetek.

Der kommer striber af hits. Ellers besøg wavetek's hjemmeside. Findes osse
med google

Bo //

Re: lige et spørgsmål

ls

Re: lige et spørgsmål

øhh... forstyrre... så vidt jeg ved så er det her et _åbent_ forum - dvs.
alle med elektronik-relaterede spørgsmål har ret/lov til at skrive her...

Så hvis du føler det forstyrre dig kan du jo bare lade være med at læse
indlæggende... Lau spurgte jo pænt om hvad det var for et instrument...

ha' en god dag!

mvh
Rasmus

Re: lige et spørgsmål

Så sandt som det er sagt :)

Men derfor må man godt lige tjekke lidt op inden man poster, ellers ville
det her forum jo være rimelig præget af de samme "simple" ting....

Ex. kunne være den der lige er posted med en ATX supply, det har vel kun
været spurgt om ca 30 gange her...

Kasper

Re: lige et spørgsmål
Nærmer vi tiden til at "en eller anden" samler en FAQ ?
Frivillige, træd ét skridt frem ... ;-)

/carsten

Re: lige et spørgsmål
melder mig gerne
Erik
dvs.
her...
ville

Re: lige et spørgsmål
Hej Carsten,

Jeg stillede omtrent samme spørgsmål i 2001
<URL:http://groups-
beta.google.com/group/dk.teknik.elektronik/msg/2023d5658b913dbe?
dmode=source>
og
<URL:http://groups-
beta.google.com/group/dk.teknik.elektronik/msg/0315b41c5e0ff0ee?
dmode=source>

Den var igen oppe at vende i beg. af 2003
<URL:http://groups-
beta.google.com/group/dk.teknik.elektronik/msg/1ce8ae6f9cd96858?
dmode=source>

Så der er vist ved at blive etableret en tradition for det i ulige år :)

Men jeg er gerne med når tiden tillader det (ikke fordi jeg tror det kommer
op at stå, men man vinder jo slet ikke hvis man ikke spiller med i
lotteriet).

--
Venlig hilsen,
Søren

Hæ-hæ, Nu var min kommentar måske mere et forsøg på at undgå ustandselig
at svare med en link til "how to ask questions the smart way"
http://davecompton.com/how_to_ask_questions_the_smart_way.htm ;-)
Det kan nemt blive opfattet som "bedrevidende, nedladende,
selvpromoverende, mudderkastning" og det ved jeg bedre end at gøre :-)

Men vil nogen starte en faq skal de nok starte med at finde en host og
vælge et system faq-o-matic/wiki/whatever og så begynde at fylde svar i
så er der nok mange der kan/vil deltage. Hvis det laves på traditionel
(læs: gammeldags) vis med en der samler og regelmæssigt (ex. hver 14dg)
poster hele listen tror jeg hurtigt det dør :-( da det nok er et ret
stort arbejde, hvis det skal have nogen værdi.

/carsten

--
der længe har forsøgt at overbevise tips/kræftens bekæmpelse/lotto om at
de bare kan sende gevinsten - det er da meget nemmere end at vi skal

OK :)

Tjah, men der er jo desværre ofte nok grund til det - og så er gruppen her
endda ikke nær så slem i den henseende, som nogle af de webfora jeg også
benytter.

Kræver det mon ikke en seriøs moderator ?

Det er nok kun i starten det kommer til at gå hedt til mht. nedskrivningen
og det er da smartere at poste et link, evt. til en side på usenet.dk hvis
man kan få det.

Men vi kan jo snakke lidt videre om det i 2007 ;)

--
Venlig hilsen,
Søren