Lidt spørgsmål til Eagle

Hejsa

I har så tit hjulpet mig med alt muligt og håber I vil endnu engang.

Jeg har tegnet et print i Eagle

Er der en måde at flytte komponenternes navne på ?
Jeg har nemlig 4 modstande sidende lige ved siden af hinanden og så står R1
under den der rent faktisk er R2 R2 under R3 osv...

Hvad er "forkortelsen" for en LED (ligesom R er for modstand) ?

Er det korekt at placere tekster i laget tNames ?? ( Jeg vil gerne have
teksten trykt på printet ved fremstilling )
Printet skal fremstilles ved Olimex hvis det har noget at sige.

På forhånd tak.
Anders

Re: Lidt spørgsmål til Eagle

Hi

Du skal trykke på den knap der hedder "Smash" så kan du ommøbelere
komponetnavnene.

'D' vil jeg tro.

Kan jeg ikke svare på.

--
/ Jan

Fjern "removeme" i email

Re: Lidt spørgsmål til Eagle
Hej Jan

1000 tak for hjælpen.

Som du skrev var det Smash der skulle bruges.

Klik smash
Klik komponent.
Klik move
Klik på komponentnavn og træk til ny placering.

Tak
Anders

Re: Lidt spørgsmål til Eagle

og hvis du bliver træt af det, så findes der et script (ulp) som hedder
smash_all, det klarer hele printet på en gang.

Re: Lidt spørgsmål til Eagle

Smart :-)

Tak
Anders