lidt OT: Salg af TFT paneler

Hej Gruppe

Jeg har ca. 70 stk. 15" tft paneler til at ligge, som jeg egentlig havde
tænkt mig at bygge en kæmpe skærm af (8x8) men har indset at det får jeg
aldrig tid (eller plads) til...  derfor vil jeg gerne sælge dem.
Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor der ville være et godt sted at
sælge dem - dk.marked.privat.elektronikløsdele+maalegrej ser ud til nærmest
ingen aktivitet at have længere, og jeg tvivler også på at der kommer ret
mange forbi qxl, med den fornødne elektronikekspertise og interesse i den
slags udstyr til at de bliver budt op i en bare tilnærmelsesvis fornuftig
pris..

Er der nogen, der har nogle gode forslag ?

Mvh. Simon

p.s.  Jeg beklager hvis denne post opfattes som OT - jeg er ikke ude på at
lave en eller anden skamløs reklame i denne gruppe (derfor skriver jeg
heller ikke nærmere detaljer om skærmenes type, pris osv. i denne post), men
jeg savner bare et godt sted at få skærmene solgt, og håber at nogen kunne
komme med et godt forslag...

Re: lidt OT: Salg af TFT paneler

Men det er den rette gruppe, da det jo er løsdele, og ikke færdige skærme.
Men der er da trafik i den gruppe, og jeg ved at der er mange der holder øje
med gruppen, så post du bare der ;o)

Mvh Hauge, der glæder sig til at se om det er noget der kan bruges i et
projekt :o)

Re: lidt OT: Salg af TFT paneler

"Simon Jensen"

håber at nogen kunne

http://div.brugtgrej.dk/ har lidt af hvert, men med så specielle sager skal
du nok på en udenlandsk ebay

Per

Re: lidt OT: Salg af TFT paneler

Nej og tænker flere som dig og ikke poster der, ja så er de med til at
lægge gruppen død.

Der er mange der følger gruppen, men ikke sælger noget - mig
eksemplevis.

Re: lidt OT: Salg af TFT paneler
Hej!

Enig. Jeg ville faktisk have skrevet præcis det samme. Og hvis folk samtidigt
reagerer via mails (mig eksempelvis ;o)) så kan man jo slet ikke se dem i
gruppen.

Så mit råd til Simon ville være at forsøge alligevel, de burde jo passe ind
under fundatsen :o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: lidt OT: Salg af TFT paneler
Hej Alle

Mange tak for svarene, og for ikke at skælde mig ud over min skamløse
reklame i gruppen :-)

Panelerne er nu sat til salg på dk.marked.privat.elektronikløsdele+maalegrej

Mvh. Simon

Re: lidt OT: Salg af TFT paneler
Hej!

Også kun fordi det, efter min mening, ikke er en skjult reklame. Ellers havde du
fået spætten at føle ;o)

Ok :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader