lidt OT: Salg af TFT paneler

Hej Gruppe

Jeg har ca. 70 stk. 15" tft paneler til at ligge, som jeg egentlig havde tænkt mig at bygge en kæmpe skærm af (8x8) men har indset at det får jeg aldrig tid (eller plads) til... derfor vil jeg gerne sælge dem. Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor der ville være et godt sted at sælge dem - dk.marked.privat.elektronikløsdele+maalegrej ser ud til nærmest ingen aktivitet at have længere, og jeg tvivler også på at der kommer ret mange forbi qxl, med den fornødne elektronikekspertise og interesse i den slags udstyr til at de bliver budt op i en bare tilnærmelsesvis fornuftig pris..

Er der nogen, der har nogle gode forslag ?

Mvh. Simon

p.s. Jeg beklager hvis denne post opfattes som OT - jeg er ikke ude på at lave en eller anden skamløs reklame i denne gruppe (derfor skriver jeg heller ikke nærmere detaljer om skærmenes type, pris osv. i denne post), men jeg savner bare et godt sted at få skærmene solgt, og håber at nogen kunne komme med et godt forslag...

Reply to
Simon Jensen

Men det er den rette gruppe, da det jo er løsdele, og ikke færdige skærme. Men der er da trafik i den gruppe, og jeg ved at der er mange der holder øje med gruppen, så post du bare der ;o)

Mvh Hauge, der glæder sig til at se om det er noget der kan bruges i et projekt :o)

Reply to
Hauge

"Simon Jensen"

håber at nogen kunne

har lidt af hvert, men med så specielle sager skal du nok på en udenlandsk ebay

Per

Reply to
|:>P

Simon Jensen skriver:

Nej og tænker flere som dig og ikke poster der, ja så er de med til at lægge gruppen død.

Der er mange der følger gruppen, men ikke sælger noget - mig eksemplevis.

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote: ...

Enig. Jeg ville faktisk have skrevet præcis det samme. Og hvis folk samtidigt reagerer via mails (mig eksempelvis ;o)) så kan man jo slet ikke se dem i gruppen.

Så mit råd til Simon ville være at forsøge alligevel, de burde jo passe ind under fundatsen :o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Hej Alle

Mange tak for svarene, og for ikke at skælde mig ud over min skamløse reklame i gruppen :-)

Panelerne er nu sat til salg på dk.marked.privat.elektronikløsdele+maalegrej

Mvh. Simon

Reply to
Simon Jensen

Også kun fordi det, efter min mening, ikke er en skjult reklame. Ellers havde du fået spætten at føle ;o)

Ok :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to