lidt OT.: Polere ridser væk i front på Beomaster 4500

Undskyld jeg spørger herinde om noget som er knap så elektronik relateret,
men det plejer at være her de "gamle" radiomekanikere ( ligesom mig selv )
sidder.

Jeg har fået en Beomaster 4500 front, den forkromede, som jeg har tænkt mig
at sætte på min Beomaster 3500.

Desværre har forkromingen nogle ridser. Og spørgsmålet er om der er nogen
som har erfaringer med om sådan nogle kan poleres væk, og evt. med hvad ?

På forhånd tak.

Brian :ø)

Re: lidt OT.: Polere ridser væk i front på Beomaster 4500

Du kan prøve på et lille sted med et polermiddel, som man bruger til
billak. Du kan også prøve med det man bruger til glaskeramiske kogeplader.
Og så er der jo altid tandpastaen! MEN prøv først på et lille stykke - hvis
nu poleringen er for grovkornet.

/Olskum

Site Timeline