Lidt OT: Løn niveau.....

Hej gruppe

Jeg står og skal til en jobsamtale imorgen.
Jeg er uddannet elektronikmekaniker, men har søgt på et job der indebærer
lidt af det hele. Det spænder fra rep. af Radio/TV, Opsætning af samme samt
antenne anlæg, og lidt (begrænset) PC/Netværk kommer der også ind over.

Da det er en mindre virksomhed (Kun 3 ansatte) skal jeg ud i noget med at
forhandle løn, hvilket jeg ikke har prøvet før. Det er faktisk mit første
job, inden for mit uddanelsesområde.
Hvilken løn bør jeg stile efter, hvad er niveauet for den type stilling ?
Hvad ligger en normal elektronik mekanikers/Radio reperatør's løn f.eks på ?

Ved godt at det er uden for gruppens normale område, men der må være en del
herinde, der arbejder inden for faget, og ved hvad løn niveauet er.

Mvh Søren Hansen

Re: Lidt OT: Løn niveau.....
Hej Søren

del

Tror du ikke dit spørgsmål var lidt mere relevant at henvende sig til
fagforeningen med, her er det ihvertfalt meget OT.

Mvh Max

Re: Lidt OT: Løn niveau.....

Hvis du har arbejde nu, skal du som første punkt ikke gå _ned_ i løn.
Lad virksomheden spille ud først, hvad har de tænkt sig at give?
Og endelig kan du også kontakte din fagforening, de har garanteret
en lønstatistik (på landsplan + off./priv. virksomheder) de kan give dig.

Jeg er ked af at jeg ikke kan være mere konkret...

/Bo.

Re: Lidt OT: Løn niveau.....
samt

Okay lidt sen. Tjekkede lige en kammy, der arbejder på et mindre værksted i
Århus. Her får de 21kkr/md + pension.